Mse tu kte org g lwtn kt petrosains..sbnrnye da lme da..bulan april lg kte org g.yg pegi..kte...azra...dini...sajad..tu je yg g.muba x pegi..sbb.dye x trpilih..alaaa...cerita nya pnjg sgt la..nnt je la smbung.!!!!!!
bye !!!!
Wednesday, August 5, 2009
PERGI LAWATAN
Posted by nasabrina at 7:38 PM 0 comments
Friday, April 17, 2009
DAH LAMA...
Hmm....da lme da kan kte x tlis kt blog nie....hmm... nk ckp psl pe arh????best tau gi skul...dpt ramai kwn....pastu masuk klas arb plak tu....tp susah nk lwn org2 dlm klas kte....sume nye pndai2......kte pun dpt no 25 drpd 35 org....b.arb kn kte dpt 'D'...kte kt skola rpt ngan Azra,Muba,Sajad n Dini.....sume tu geng kte...ha smpai sini je la....
Posted by nasabrina at 7:36 PM 0 comments
Tuesday, January 27, 2009
oh lupa nak gi tau...sekarang ni kte dah dapat ramai dah kawan..ramai dah org yg kte knl...ha...tu jelah sambungan yang tadi tu..bye...z
Posted by nasabrina at 7:18 PM 0 comments
Labels: rin
PERGI SCHOOL
best tau gi school...kte kat klass duduk kat sebelah azra...guru klass kte plak cikgu Rozita.kte klass 1Jujur.kadang2 waktu solat mesti jumpa Sajad,Dini,Mubarakah.waktu rehat pun sama.apa lagi nak cakap...hmm.....petang ni kte,dini &sajad nak men basikal.oklah sa,pai sini je dulu...bye...
Posted by nasabrina at 7:11 PM 0 comments
Labels: rin
Friday, January 16, 2009
SCHOOL
best la jugak mase ari prtama skul...org yg kte knl Azra sorang je.kte gi skul naik basikal.kte gi ngan azra.kt skul tu sume cikgu baik kecuali cikgu BM,SEJARAH.cikgu tu garang.tapi cikgu paling baik cikgu MATH,SCIENCE,AGAMA & B.ARAB.tu je kot.smpai sini je lah...bye.serbhi
Posted by nasabrina at 5:22 PM 0 comments
Thursday, January 15, 2009
my blog
Nak tau tak??kita ada 2 blog...satu yg ni satu lagirina2507 tu.bu pon dah ada blog.best tau ada blog.kalau blog rina2507 tu ada game tapi yg ni simple je.ha...sampai sini je
Posted by nasabrina at 7:50 PM 0 comments